poniedziałek, 6 lutego 2012

Broszka

NIEZAPOMINAJKA - BROSZKA
Wykonana w pojedynczym egzemplarzu
Średnica broszki to 6cm, przytwierdzona do standardowego zapięcia- talerzyka.
Cena tej, lub podobnej to 9zł + 5zł przesyłki.

Blogger wreszcie pozwolił mi łaskawie wstawić jakieś zdjęcie. :) Wcześniej na tysiąc sposobów wszystko się zawieszało. Dziś opracowałam patent na zrobienie bransoletki z kwiatkami na wstążeczce z organzy. Trzymajcie kciuki, jutro spróbuję się za nią wziąć. Póki co muszę najpierw uszyć pacynkę na przedstawienie i skończyć dwie filcowe broszki, kotki. Jestem prze szczęśliwa, że wreszcie doszło zamówienie z półfabrykatami i koralikami. :)


Liczę na to, że mi się poszczęści, więc dodaję link do kolejnego, cudownego candy. :)

Drugie candy, też mnie kusi, jestem łakoma na takie cuda. :)


1 komentarz:

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...