poniedziałek, 6 lutego 2012

Ogrom nowych i starych prac

Pomyślałam, że skoro już się tu rozkręcam, mogę chyba zaszaleć i wstawić zdjęcia wykonanych już prac. :) Są to prace, które można zakupić kontaktując się przez maila: szarunia@gmail.com Jednak blogger chyba za mną nie przepada i wiecznie zawiesza przeglądarkę, gdy chcę dodać jakieś zdjęcie. Czy znajdzie się życzliwa dusza, która doświadczona i obyta z swoim blogiem na tym serwisie powie mi co i jak? Będę wdzięczna za zaspokojenie mojej ciekawości dot. nie tylko wstawiania zdjęć.. :)


Dzięki pomocy koleżanki udało mi się już opracować bezbłędne i bezbolesne dodawanie zdjęć, ciągle jednak mam wiele pytań. :)
Perłowe broszki 
Wykonane w pojedynczych egzemplarzach
Średnica broszki to 6cm, przytwierdzona do standardowego zapięcia- talerzyka.
Cena tych, lub podobnej to 9zł + 5zł przesyłki.
Zostało mi jeszcze trochę tego materiału, ale zwariowałam na jego punkcie, tworzę jak szalona i już niedługo może nie  być go dość na zamówienia.


Nagietki- sztyfty
Wykonane w pojedynczym egzemplarzu, sprzedane
Malutkie kwiatki. Teraz zamówiłam nowe sztyfty, lecz zanim cos obiecam, muszę zobaczyć, czy na tak małym talerzyku coś sie utrzyma. :)
Cena kolczyków to 7zł + 5zł przesyłki.


Perełek ciąg dalszy- spinki
Wykonane w dwóch egzemplarzach, unikalne, spinki giganty. :)
Długość jednej spinki bez kwiatka to 6cm. 
Ilość olbrzymich spinek ograniczona.
Cena to 9zł + 5zł przesyłki.



Wykonuję również biżuterię na zamówienie wd. cennika, który możecie znaleźć na poniżej zamieszczonej stronie:
Zobaczycie tutaj więcej moich poprzednich prac, które zdążyłam już sprzedać i których zdjęć nie będę tu zamieszczać. 

KONTAKT:
email: szarunia@gmail.com
gg:882544



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...