poniedziałek, 6 lutego 2012

CANDY!


Uwaga! Ogłaszam moje pierwsze candy! :) 
Nagrodę wybierze zwycięzca. Spośród czterech zaproponowanych.
Do wyboru:
broszka,
komplet trzech spinek,
opaska do włosów,
bransoletka (pierwsze wzory już w tym tygodniu!)
Zdjęcia nagród przedstawię na początku ferii- zacznę ich produkcję około 11 lutego. :)

ZAPISY TRWAJĄ DO 29 LUTEGO!

Zasady:
1) zgłaszacie chęć udziału pod tą notką!
W zgłoszeniu osób z poza bloggera obowiązkowy jest adres waszego bloga!
2)Dodajecie zdjęcie mojego candy na swoim blogu, wraz z krótkim dopiskiem, gdzie podany będzie adres moich dwóch stron:
3) Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej na łamach fotobloga i blogspotu 1 marca!
4) CANDY ŁĄCZONE NA OBU BLOGACH! ;)

7 komentarzy:

  1. chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przenoszę twój głos na mojego fotobloga www.grandziolka.fbl.pl

      tam zgłosiło się więcej osób, więc łatwiej będzie losować. :)

      Usuń
  2. stoję w kolejce! świetne candy! dodaję stronę do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Losowanie będzie między blogami, inf o wynikach zamieszczę na łamach obu blogów. :)

      Usuń
  3. Termin się kończy a tu tłumu nie widać! Rozkręcimy zabawę. Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się po candy ;))))))

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...