wtorek, 13 marca 2012

Nawał mysli.


Od czego by tu dziś zacząć..? Zacznę chyba, od wyzwania Kreatywnego Kufra, na które się wczoraj neisamowicie napaliłam i gdy tylko znalazłam czas usiadłam i zaczęłam szyć. :) Najpierw oczywiście wygrzebałam z wielokilogramowego stosu materiałów wieeelką chustkę w granatowo czerwone wzory. Jak miło! Spośród wielobrawnych perełek zadecydowałam, że zwyciężczyniami są średniejwielkości, szklane  perły.nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo uszcześliwa mnie ostatnio szycie. 
Tak oto powstała ta broszka. Poświęciłam dla niej naukę rozszerzonej matematyki i fyzyki, ale jestem z niej dumna.


Nie żałuję też ani chwilki czasu, którego poświeciłam na uszycie tych kolczyków, które zamówiła u mnie  Pani abc na stronie artillo.pl. W moim sklepie nie ma na razie zbyt wielu produktów, ale już niedługo wstawię zdjęcia ostatnich prac. :) Tak więc ponownie zapraszam do odwiedzenia  mojego sklepu.
Dziś, po powrocie z szkoły znalażłma chwilę czasu na wykonanie drugiej komódki z pudełka od zapałek. Z 20paczek po 40zapałek można rozpalić już małe ognisko. :) Takie komódki to naprawdę świetna sprawa! Są tak niewielkie, a zajmują tyle miejsca, że ogarnęły cały mój mały chaos z warsztatu! Gorąco polecam, jest przy nich dużo sklejania palców, ale i radości z efektu. Moje może nie są cudowne, ale to dlatego, że dzieła decoupage ja tylko podziwiam, nie tworzę. :) Koszt jednej komódki to koszt dużej paczki zapałek =1zł. Ale polecam dokupić jakiś słodycz, do delektownaia się wspólnym efektem :)



Znalazłam również czas na zapisanie się do Różanej wymianki.  To druga taka zabawa poza candy w jaką się zaangażowałam i na myśl o niej cała promienieję. Cieszy mnie myśl, że 20 kwietnia zawita do mnie jakiś piękny drobiazg od którejś z Was, a i do Was zawędruje coś ode mnie. Jestem bardzo chętna do wszystkich wymianek i gy tylko znajdę chwilę przekopię różne blogi w poszukiwaniu następnych i szybciutko je tu dodam. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...