wtorek, 3 kwietnia 2012

Moc kolczykow i inne. :))

Kochane! Dziekuję za ciągłe zapisy do mojej wymianki! Zabawa naprawdę się rozkręca. :)

Strasznie mi wstyd, że tyle nie pisałam, wybaczcie mi. :)) Ale byłam naprawdę zabiegana., a teraz, gdy po weekendzie wróciłam z ogólnopolskich finałów Odyseji Umysłu, gdzie kibicując i śpiewając zdarłam sobie gardło, a zmienna pogoda Gdańska przewaiała moje biedne uszy, rozchorowałam się na całego. 
Wszystkie zdjęcia są dziś dodane kolażami, gdyż 20zdjęć ładowałoby się bardzo długo, a aż tyle czasu nie mam.. :)

Ogromny uśmiech wykwitł na mojej twarzy gdy Kitty zgodziła się na prywatną wymiankę. Przykro mi, że z powodu choroby nie moge wysłać do niej paczki, ale gdy tylko się wykuruję... Oczekuj skarbów które zobaczysz za chwilę. :) 
Najpierw pochwalę się jednak tym, co ja dostałam od Kitty. :))
Dwie pary majciochów-kosmetyczek. Moją faworytką jest ta z prawego, górnego rogu. :))
Dostałam również torebkę z szarego sztruksu i turkusowymi naszywkami. Mimo, że sama wybierałam kolory, i krój, nie wyobrażałam sobie, że będzie tak piękna. Zdjęcia nie oddają uroku przesyłki, niebawem postaram się poprawić,a  torbę zobaczycie napewno jeszcze nie raz :))
 A jak ja odwdzięczę się Kitty? Mam nadzieję, że ucieszy się gdy dostanie ode mnie prezenty w poniższym podanym przez nią zestawieniu kolorystycznym: 

 Czerwony (z delikatnym dodatkiem szarości)

Brązowo- czerwony



Fioletowy (i inne pochodne :))

No i cóż... Miał być szary, ale stwierdziłam, że ta spora domieszka błękitu będzie miłym, świeżym akcentem :))
Szaro-błękitny



To tyle, jeżeli chodzi o tą wymiankę. Szykuję się jeszcze do wymianek 'masowych', do których niedawnoo dostałam moje pary. :)) Prezent na wymiankę wiosenną mam już gotowy, jednak za sprawą choroby nie mogę wybrać się do sklepu by kupić słodycze i wysłać paczkę. :( Trzymajcie kciuki o moje zdrowie. :)
Tymczasem siedzę w domu i nadrabiam zamówienia, których ostatno napłynęło naprawdę dużo.. :)

Oto urodzinowy komplecik, przygotowany wczoraj.  
Opaska, broszka i kolczyki w kolorze fuksji, ozdobione grafitowymi koralikami. Jestem z siebie naprawdę dumna, gdyż materiał okazał się trudny w obróbce, a efekt jest miły dla oka. :))

Kolejnym zamówieniem są dwa pierścionki, jeden siedzi jeszcze niedokończony w warsztacie, a tu przedstawiam Wam pierścionek z materiału w grochy, który cieszy się ogromnym powodzeniem. Miałam nadzieję, że zrobię z niego coś dla siebie, ale po wykonaniu pierścionka i przygotowaniu mateirałów do kolejnej broszki nic mi z niego nie zostało. :( Zdobyłam jednak na szczęście drugi materiał w groszki. Czarny w białe kropy. :) Już niedługo pierwsze prace. :)


Dużym powodzeniem cieszą się kolczyki, szczeólnie te z delikatnego poliestru, ozdobione perłą. :)
W ostatnim czasie wykonałam ich kilkanaście par, teraz właśnie skończyłam kolczyki w chabrowym kolorze ozdobione moimi ulubionymi koralikami- grafitowymi. :) Chyba je dla siebie zatrzymam. Ich zdjęcie w najbliższym czasie. ;)


Dodam jeszcze, że udało mi się zdobyć nagrodę niespodziankę u Mango Clay, w jej cudownym candy, wśród licznych obserwatorów. :)
Już nie mogę się doczekać paczuszki, napewno dodam jej zdjęcie. :))

Całuję Was i mam nadzieję, że u Was wszyscy zdrowi. :)

10 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki i wszystko inne też:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności ja oststnio mam obsesje na punkcie turkusu

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności:) Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :):) już się nie mogę doczekać, gdy dostanę w swoje łapki te cudne rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę świetnie robisz te cudeńka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaki dlugi post, ale za to jaki interesujacy i mily dla oka :) fajne to wszystko razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na żywo są tysiąc razy piękniejsze niż na zdjęciach :) dziękuję ślicznie za ta wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności a te z filcu szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy takie małe kwiatuszki dałoby się jakoś wykorzystać w jakichś koralach? Tak żeby powstał komplet korale plus kolczyki? To pewnie musiałaby być kwestia jakiegoś zaczepu?

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...