niedziela, 12 sierpnia 2012

Wiosna, lato, jesień, zima...

... człowiek czasu nie zatrzyma!
Śpiewa Arka Noego.
Cztery pory roku, czyli kolekcja czterech gąsiennic. Dobieramy biżuterię kolorem? Nastrojem? A może porą roku? Pomyślałam, że te są dobrane właśnie według kalendarza. 


Pierwszą przedstawiam Panią Wiosnę. Zieloną, radosną, pełną przebiśniegów i ostatnich topniejących zasp. 


Kolejne jest ociągające sie jak dotąd lato. Upalne, pustynne, opływajace miodem i bzyczeniem pszczół.


Czy ten słonik na zawieszce nie jest rozkoszny? :)

Kolejna dumna, majestatyczna, ruda Pani Jesień. Wdzięcznie podzwaniając na ręce zrzuca kolorowe liście z drzew o ciemnobrązowej korze. 


Do kompletu powstały równie klimatyczne kolczyki.

No i Pani Zima. A może Pan Mróż? Podzwania dzwoneczkami, mieni się w chłodnym, zimowym słońcu. Oszroniona, zamrożona, ale wdzięcznie prezentująca się na ręce Zima we wsłasnej osobie :)


Do kompletu dla Zimy powstał breloczek, który widzieliście w jednym z poprzednich postów jako zajawkę tej małej kolekcji. 
Są to zaledwie początki tego co zrobiłam w ostatnich dniach. A napadło mnie na gronka, oj napadło.

Podobają się? Która najbardziej? :))




11 komentarzy:

  1. Super bransoletki :D mi najbardziej podoba się "zima" ale to dlatego że uwielbiam takie kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)) przepiękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WIOSNA!!! moja ulubiona pora roku! i najukochańszy kolor :D ale wszystkie są cudne :) super pomyśl z takim zestawem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no no cudna ta twoja kolekcja ja to we wszystkich niebieskoścach ejstem zakochana i ta dla mnie ejst najłądniejsza ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne, mi najbardziej podoba się zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złapałam komentarz ;-) Czy wezmę udział w losowaniu?? :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej to wszystkie :) Ale najbardziej najbardziej zima (i wiosna).

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie u Ciebie i pracowicie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne,ale najbardziej mi podpasowały wiosna i lato :)

    Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko wybrać:) wszystkie sa super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...