niedziela, 17 lutego 2013

Podstawy ewidencji podatkowej.

Taki jest tytuł działu, który właśnie przerabiam na zajeciach z przedsiebiorczosci. Czytam kolejne artykuły i nic nie rozumiem- ratunku! Jak przychodzi do porządków, czy nauki- wszystko dookoła staje sie ciekawsze, prawda? Ja mam tak samo z podatkami :P Cale szczescie, ze mnie jeszcze żadne nie dotycza, ale kiedys...

Na dzis dzien pokaze Wam filcowe drobiazgi, które również trafił do sklepu Seoli, gdzie czekają na nabywców. :)

Na pierwszy ogien moja ulubiona- jesienna. Mimo, że za samą porą roku nie przepadam- jej kolory mnie urzekają ;)
Druga miała byc pastelowa zupełnie, ale to chyba jednak nie mój świat, wiec przebiłam ją granatem ;)
W delikatnych kolorach z dodatkiem ukochanej fuksjii :)

Kolejne zestawienie, które bardzo lubie- z turkusem :)



I znane Wam 'puchatki'




Podobają sie Wam? Wiem już co zgłosze na wyzwanie Kreatywnego Kufra. Powstała bransoletka, którą mam nadzieje załapac sie pod 'romantycznośc', oraz dwie broszki- Czerwony Kapturek i cekiniasty motyl. :) Już niebawem!!

Miłej niedzieli w domowym ciepełku życze! I zdala od podatków :P

2 komentarze:

  1. Kwiatki wszędzie, wiosna pełną parą. Wszystkie śliczne, a ta ostatnia to już zupełnie mnie oczarowała. Też tak mam z porządkami, nauka - cóż... chyba już za stara jestem :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...