sobota, 16 marca 2013

Strojna w pawie piórka

Dziś kolejna broszka z zamku- jeden z moich ulubionych motywów naturalnych- paw. :) Dziś nawet namalowałam pewnego akwarelami, ale o tym kiedy indziej.. ;) Dziś pochwale sie właśnie tym pawiem w wersji mini- idealnym do ozdoby ulubionej torebki, czy sweterka, albo nawet bluzki. 
 Obszywałam go około dwóch i pół godziny- każdy ząbek obszyć trzy razy, żeby dokładnie zakryć kolor zamka, a pfff. ;P

 

Szyjkę przyozdobił mu mały szmaragdowy swarovski bicone 4mm



 Czubek również lśni różami i zielenią swarovskiego. :)
 A później katowałam biednego ptaszka długą godzinę dziabiąc go igłą do filcowania i dodając mu kolorów :)



I jak? Podoba się? :)

A poza tym pawie inspiracje:
(zdjęcia nie są moje!)
Szczególnie podoba mi się pomysł pawiego-wesela i bukietu :)



A teraz zapraszam do przesłuchania jeszcze krótko tematycznej piosenki :)
Gońmy swego pawia!! :)


Dziękuję Wam za wsparcie naszego wspólnego interesu- akcji DOCEŃMY RĘKODZIEŁO- codziennie ktoś się dopisuje, co ogromnie mnie cieszy! :)

12 komentarzy:

  1. Kurcze (a raczej paw), niesamowicie wyszedł, chyba nie miałabym cierpliwości i sumienia tak go dziobać;) A te kolorystyczne inspiracje po prostu marzenie, połączenie fioletu, zieleni i turkusu - ideał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i dostojny, jak każdy paw. Widać, że dużo pracy Cię kosztował. Bardzo cenna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszka bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja też pomyślałam od razu o dziobaniu biednego pawia, ale wyszło mu to na urodę! Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paw piękny i elegancki - można z dumą takiego nosić :D
    A inspiracja niesamowita, choć dla mnie lekko zdominowała całość. Punkty za pomysł. Zaraz też się dopisuję do akcji!
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowy , piękny, świetny.... można jeszcze dużo słów powiedzieć o tym cudnym pawiu !!! Po prostu cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudne te pawie kolorki.Broszka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Broszka przecudna. Gratuluje pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny cudak! Nic dodać, nic ująć :) Połączenie zamka i filcu - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy można kupić tego pawia? Troszkę gubię się w tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten paw jest już sprzedany- mogę jednak wykonać podobnego na zamówienie. Na blogu nie ma informacji co sprzedane, a co nie, więc nie ma w czym się gubić! :) Jeżeli będzie Pani zainteresowana, proszę o wiadomość na maila, lub w podpisanym komentarzu (z podanym mailem ;)) wtedy dogadamy się co do kolorystyki/wielkości => ceny :)

      Usuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...