sobota, 8 czerwca 2013

Jeansem haftowane- moc inspiracji :)

Dziś chciałabym pokazac Wam dwie wykonane jakiś czas temu broszki z jeansu, do których wykonania wykorzystałam haftowane guziczki, które dostałam kiedyś z wiosennej wymianki :)




A oto garśc jeansowych inspiracji na punkcie których ostatnio oszalałam :) Coś napewno wyczaruje poza powyższymi brochami. :D 



Bardzo podobają mi sie pomysły z kieszonkami. A gdy tylko latem naucz sie szyc na pewno uszyje kilka jeansowych toreb z spodni :D
zdjecia nie są mojego autorstwa.

Kochane to ostatni tydzień prawdziwych lekcji, a do tego do soboty musz zrobic na Cecyliade 300 sznurkowych różańców.. Mało mnie tu bedzie w najbliższych dniach, ale dziekuje Wam za wszystkie ciepłe słowa i odwiedziny :)

Gotowe na wyprowadzenie sie z blogspota?


Udanej niedzieli!!

2 komentarze:

  1. inspiracje cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się zainspirowana - zwłaszcza spodniami w serduszka :) Właśnie myślałam co tu wykombinować oryginalnego z szortami z dżinsu :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...