poniedziałek, 3 lutego 2014

Pawie wyzwanie!

Co może być bardziej w kolorach pawiego pióra, niż.. pawie? 
Mam teraz tylko poważny dylemat. Nie wiem, którą z dwóch uszytych broszek dać na wyzwanie Szuflady. ;) 

No, ale niech na żywy ogień krytyki jury pójdzie mój bardziej ambitny projekt. Bardzo bałam się do niego przystąpić, ponieważ broszka jest 'trzypiętrowa'. ;) Dwie warstwy na ogonie i korpus, którego uszyłam z najcieńszego zamka jaki miałam, dzięki czemu wygląda bardzo delikatnie. Ogon był naszywany na siebie warstwowo, najniższą 'kondygnację' wyszyłam toho z srebrnym środkiem w dwóch odcieniach fioletu, oraz swarovskimi bicone.
 Zdecydowałam jednak, że skoro kształt ma być podobny do pawiego pióra, kolory też nim zainspirowane.. Nie można nie spróbować. Więc paw jest wariacją pawiego pióra, hm. Dominującym kolorem jest szafir, który jest dla mnie najważniejszym akcentem w pawich piórach.
 I tak oto powstała jedna z broszek, z których jestem tak dumna, że aż mnie rozpiera. ;)

Dość słów, więcej zdjęć!








http://www.bloglovin.com/frame?post=2284164255&group=0&frame_type=a&blog=4751337&link=aHR0cDovL3N6dWZsYWRhLXN6dWZsYWRhLmJsb2dzcG90LmNvbS8yMDE0LzAyL3d5endhbmllLW51bWVyLTIuaHRtbA&frame=1&click=0&user=0

Zdradzę Wam, co szykuję dla Was na przyszły tydzień.. 
Pamiętacie jak wspominałam o nowej kolekcji broszek-ptaszków? W najbliższych dniach będę co dzień, czy dwa ukazywać kolejną broszkę. :) 

Jaki to ptaszek?



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten paw. A tej sikorki to już się nie mogę doczekać!
    Kurczę, teraz mam dylemat czy moje kolczyki wstawiać na to wyzwanie czy nie. Nie lubię z Tobą rywalizować :)
    Ag.
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiaj! Nie odbieraj światu przyjemności podziwiania twoich prac! :) Jak do mnie wpadniesz to będziesz miała przedpremierowy pokaz wszystkich ptaszków. :)

      Usuń
    2. Jeszcze pomysle, zmienie tylko jeden kolor i wszystko bedzie oki :)
      O taka zacheta! No pewnie, juz sie nie moge doczekac, zeby je zobaczyc.
      Ag.

      Usuń
  2. Paw iście królewski! Jest imponujący. A ptaszydło to może czarny łabędź?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna broszka! Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paw jest boski ! Wyszedł idealnie :) A co do zagadki to może sikorka bogatka ? Zapraszam do mnie na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten paw:)
    Pozdrawiam
    http://koralikowyszlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACJA!!!!!!!!!!!!!Tez stawiam na sikorkę, a to brązowe to pewnie tło...Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten paw! Pięknie zrealizowany :).

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...