poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Polska Afrodyta- biżuteria rodem z Bałtyku.

Ostatnio mam okrutnie wiele na głowie- w sobotę wróciłam z tygodniowych wakacji w Trójmieście, niestety pogoda nie dopisała, za każdym razem gdy wychyliłam czubek głowy spod dachu deszcz lał jak tylko mógł.. Jednak podczas jednego z mokrych spacerów nad morzem przywiozłam przeszło kilogram ślicznych kamyczków, nie tylko szaraczków, ale też i takich kolorowszych. W niektórych zamknięte są ziarnka miki tudzież pirytu puszczającego srebrne oko, inne wyglądają trochę jak zgaszone koralowce. Wierzcie mi lub nie, ale szykuje się mała kolekcja wisiorów z Polskimi kamykami w roli głównej. Złamałam dziś na nich trzy igły, muszę się jutro zaopatrzyć w nowe i szyć cierpliwiej. 


 zdjęcie z wycieczki.arbiter.pl

Przepraszam Was, że ostatnio mnie tu nie było, twory się mnożą, ale nie jestem w stanie zrobić im zdjęć, z początku byłam zbyt leniwa, potem buntował się aparat, a teraz pogoda i światło nie dopisują.. Obiecuję jednak poprawę, jutro spróbuję zrobić porządne zdjęcia- pilnujcie mnie! ;)

Powiem Wam, że czuję się ostatnio bardzo zmęczona, dużo stresu w ciągu ostatnich miesięcy wyraźnie odbija się na mojej wydajności pracy i samopoczuciu, ale na prawdę cieszę się wizją studiowania w najbliższych miesiącach, czuję miłe dreszcze wzdłuż kręgosłupa na samą myśl o nowych szkolnych przedmiotach i doświadczeniach, które mnie czekają. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...