niedziela, 7 grudnia 2014

Chill out- niedzielne inspiracje.

Nie wiem jak Wy, ale ja gdybym mogła, każdy niedzielny poranek spędziłabym leniwie. Wylegiwała się chwilę w łóżku, a potem owinięta w ciepły szlafrok zrobiłabym sobie przepyszne kakao i wypiła je do śniadania, którego nie musiałabym pałaszować w biegu. Otworzyłabym ulubione blogi i wczytywała się w najnowsze posty.

Niestety nie zawsze jest to realne.

Postanowiłam jednak, że raz w tygodniu znajdę dla siebie czas, by usiąść, odciąć się na chwilę od uczelnianych zmartwień i poza obejrzeniem nowego odcinka serialu z współlokatorką, obejrzeć Wasze blogi i inne strony, które mnie inspirują. Mam nadzieję, że owocem tego czasu będą tworzone przeze mnie moodboardy, którymi chciałabym się z Wami dzielić. Z pewnością poza inspiracjami z internetu znajdą się w nich również moje własne zdjęcia, czy cytaty, które dzwonią mi w głowie.

Zdjęcia z strony flickr.pl

Na dobry początek zalatanego grudnia 'chill out'- wyluzujmy. Tak, wiem, że łatwiej powiedzieć. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...