niedziela, 18 stycznia 2015

Niedzielne inspiracje- niecodzienne życie rzeczy codziennych

Dziś krótko i nietypowo- z początku plan był taki by jak zawsze z inspirujących mnie obrazów stworzyć kolaż, jednak tym razem wybór zdjęć był nietypowy i stwierdziłam, że nie najlepiej będą się prezentować w zwyczajnej formie. Zdecydowałam więc, że porcje inspiracji i cudów na które trafiłam w ciągu tygodnia nie zawsze ukazane będą w formie kolaży- czasami najzwyczajniejszych zdjęć. ;)

Chciałabym Wam przedstawić Victora Nunes, który wykorzystuje spotykane na co dzień przedmioty do stworzenia niecodziennych grafik. 







Prace autorstwa Victora via 22words

Niesamowicie mi się jego prace podobają i pomyślałam, że warto byłoby poćwiczyć ten sposób rozwijania wyobraźni, więc przez następny tydzień postaram się tworzyć codziennie kilka obrazków z jakimś obiektem- a nóż widelec wyjdzie z tego coś ciekawego? ;)



4 komentarze:

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...